Klachten / Ervaringen / Reviews

Klachten / Ervaringen / Reviews over Event Store.

Het is altijd vervelend als iemand niet tevreden is of een ander beeld heeft geschept van onze diensten, dan wat ze krijgen. Wij hebben in de afgelopen jaren naar onze mening altijd al onze klanten een correcte oplossing geboden op gemelde klachten.
Helaas is het tegenwoordig meer het geval dat wij niet worden ingelicht over wanneer iemand niet tevreden is en dit plaatst op een forum of klachtensite.
Wij betreuren dit echt, omdat wij ons best doen om een goed product en dienst aan te bieden, zodat iedereen tevreden is. Tegenwoordig kan niet iedereen meer tevreden worden gesteld, maar we doen ons best om dit zo goed mogelijk neer te zetten.

Wij handelen altijd onze klachten af, helaas komt het wel voor dat niet alle mails aankomen bij u als klant of in de ongewenst mail map. Stuur ons daarom als u geen reactie ontvangt een brief per post. Nogmaals wij lossen al onze klachten op.

Op de volgende forums / klachtensites treft u onze oplossingen aan, welke wij in het verleden aan onze klanten hebben gegeven, als er onverhoopt toch iets niet naar de gehele tevredenheid van de klant is verlopen.

Op Dagjeweg.nl: het gaat hier om 1 persoon met dezelfde klacht.

Op Klacht.nl: alle klachten opgelost en uitgelegd.

Op Kassa: alleen maar oude klachten en meer dan 07 jaar oud.

Op Radar: alleen maar oude klachten meer dan 07 jaar oud.

Wij bewaren alle correspondentie welke wij voeren met onze klanten en kunnen dus ook alles aantonen. Wij zijn hier zeer transparant in.



 

Het staat iedereen vrij om op het internet dingen en ervaringen te vermelden of dit nu wel of niet op de waarheid is berust.

 

Gelukkig kan dit tot op heden nog. De afgelopen tijd is er zeer veel bericht over nepnieuws en nepberichten op internet.

 

Over ieder bedrijf staan er zaken op het internet, over bedrijven waar niks staat vermeld bestaan meestal pas zeer korte tijd.

 

Tevens zijn de zaken die vermeld zijn oudere zaken en konden wij de mensen niet achterhalen aangezien dit helaas anonieme verhalen zijn. U kunt begrijpen dat wij aan anonieme verhalen geen waarde hechten en gaan ervan uit dat u dit ook inziet vooral er nu zoveel aandacht in de media is voor personen die er een sport van maken om anderen zwart te maken op het internet.

 

Wij bestaan reeds meer dan 10 jaar en boekingen gaan tot op heden altijd goed, wij zijn wel afhankelijk van derde partijen en foutjes kunnen helaas altijd gemaakt worden, maar wij proberen dit als dit eventueel het geval is correct op te lossen. Waar er met mensen wordt gewerkt zijn er meningen. Wij werken nu eenmaal met, samen en voor andere mensen, met zoveel gedachtes en meningen kan het eenmaal gebeuren dat niet iedereen tevreden is.

 

Welke stappen hebben wij van Event Store gedaan tegen de klachten.

 

Op Dagjeweg.nl: het gaat hier om 1 persoon met dezelfde klacht.

Helaas komt het weleens voor dat mensen ondanks dat er alles aangedaan is, toch klagen en blijven klagen. 

 

Op Klacht.nl: alle klachten opgelost en uitgelegd. Ondanks dat wij alle klachten hebben opgelost blijven de klachten toch op in behandeling staan.

U kunt wanneer u bij de klacht op lees meer klikt verder kijken en hier ziet u ook onze reactie en welke oplossing hebben geboden aan de klant. 

Alle klachten zijn opgelost en om eerlijk te zijn is het meerendeel nooit een klacht geweest.

 

Op Kassa: alleen maar oude klachten en meer dan 07 jaar oud.

Helaas hebben wij hier nooit een reactie kunnen plaatsen. 

Uiteraard zijn alle klachten opgelost. Het had netjes geweest als onze oplossingen hier geplaatst waren.

 

Op Radar: alleen maar oude klachten meer dan 07 jaar oud.

Helaas hebben wij hier nooit een reactie kunnen plaatsen. 

 

Uiteraard zijn alle klachten opgelost. Het had netjes geweest als onze oplossingen hier geplaatst waren.

Wij bewaren alle correspondentie welke wij voeren met  onze klanten en kunnen dus ook alles aantonen. Wij zijn hier zeer transparant in.